AUGUSTI 17

Så jag och syrran var som sagt i Varberg och jobbade. Det var sjukt jobbigt tanken på värmen men det var väldigt kul att vi fortfarande hade allt i oss 😎 vi åkte till Gbg på vår lediga dag och lyxade till det!
(null)
(null)
(null)
Vi var på badhuset tillsammans med pojkarna, de hade det trevligt och vi också. Skönt med att doppa sig igen 😉 (null)
(null)
I helgen var vi i Malmö och roade sig, till en början var vi på emporia men mestadels för att kolla läget i stan och äta god mat. Men vädret var ej på topp så vi tappade suget och åkte tillbaka till Helsingborg. Där tog vi en fika och myste tills mina ögon höll på att slockna, då åkte vi hem till baby. På morgon lyxade vi till det med kräftor och räkor, smarrigt!! Sen var det återigen dags att lämna mina favoriter 💔💔 jag beställde även ett fint smycke på festivalen, så himla nöjd och fin är den 😍
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Nu har iallafall innebandy börjat igen, denna säsongen har jag valt att spela i Växjö då mitt gamla lag la ner 😭 men sånt är livet.. Igår bakade jag smarriga bakelse och bjöd kollegorna på det idag efter det var mitt sista arbetspass 💔 på måndag börjar allvaret igen... först ska jag roa mig en helg tillsammans med bebo😘 (null)
(null)


Allmänt | |
Upp