DECEMBER 12

Några helger sen var vi i helsingborg, vi kollade bland annat på magiska viunder 2 på bio och åt en god pastarätt på Haket som jag älskar 😍 vi hade det helt enkelt lite mysigt
Två veckor sedan hade jag en catch up med jony, eftersom han skulle (har flyttat) ner till malmö. Vi åt bland annat sushi tapas, som inte var mättande men gott. Att det skulle dröja tills någon av oss flyttade för att ses 😂 han bodde i växjö och jag pluggar/tränar i växjö men ändå sågs vi aldrig, det var ialf mycket trevligt och det ska göras oftare, har vi bestämt. 
Förra helgen var vi hos sis för att mysa. jag och bebi gick runt i stan innan vi mötte upp sis för middag. under helgen gick vi på stan, åt goda rätter, shishade, bakade julgodis, var på frölunda torg 😍 på söndag åkte vi hem till småland för att jag skulle spela match mot värnamo. 
I helgen var vi i jönköping på "Asecs", vi åkte dit spontant för vi inte hade något att göra. Det blev inte mkt shopping alls men det var trevligt att bara gå där faktiskt 😄 de har byggt till en större byggnad och den var så fräsch. när vi kom hem kollade vi på VM innebandy och sedan drog vi till gymmet 💪 i söndags blev det ett jobbpass för mig, senast jag jobbade var i somras men jag hann inte glömma bort något 😂
Och en bland mina bästa kompisar har också hunnit fylla år, vi avslutar inlägget med att gratulerar henne 😍💕
 
Allmänt | |
#1 - - Gums:

mysigt:D

#2 - - jennica:

tackar (:

Upp