20- JANUARI 20

Tjenix stalkers! 😀 Det var lĂ€nge sen, det har hĂ€nt mycket pĂ„ de senaste mĂ„naderna och jag ska försöka dela med mig av det roliga! 😁
 
En mysig kvĂ€ll i Helsingborg med mina favoriter som avslutades med fika pĂ„ ett mysigt cafe. De har verkligen maxat fika dĂ€r! 😍
Efter halva kursen bestĂ€mde klassen sig för att köra pĂ„ en afterschool. Vi hamnade pĂ„ Kafe de luxe och det var vĂ€ldigt trevligt faktiskt. Men fick Ă„ka hem ganska sĂ„ tidigt dĂ„ min sista buss gĂ„r typ nĂ€r kvĂ€llen har börjat... 😆
Vi hann fira en Ryan som blev 4 Ă„r. Han blev sĂ„ glad sĂ€rskild av moster gums present, hon hade mĂ„lat dragonball bilder till honom! 🙌 Tiden gĂ„r sĂ„ sjukt fort och det mĂ€rks verkligen nĂ€r vi firar syskonbarnens födelsedag. Detta Ă„ret bli ju raymond 8 Ă„r (wtf!)Â đŸ˜”
Som lik de alla andra Ă„ren har det till och med blivit vintern och det Ă€r det fortfarande, men fortfarande ingen snö och vi har haft "tur" med temperaturen sĂ„ att sĂ€ga. Men snart kommer det komma nĂ„gon bomb och dĂ„ kommer vi har fullt med snö och minusgrader 😓 Under de senaste Ă„ren har jag besökt "pepparkakshuset" och det Ă€r vĂ€ldigt fint varje Ă„r. Jag har Ă€ven hunnit att fira första advent med mina klasskompisar, riktigt trevligt 😍
En helg i gbg med gums, bina och diana 😍 vi trĂ€ffas sĂ„ sĂ€llan sĂ„ det var kul!
Skolan bjöd pĂ„ ett lyxigt julbord, julmat Ă€r det bĂ€sta alltsĂ„! Och första terminen Ă€r avklarad!!!!Â đŸ˜±
Jul hos min storasyster i vĂ€rnamo! 💗
Under jullovet har det hĂ€nt mycket, jag har nĂ€mnligen flyttat till VĂ€xjö, Ă€ntligen sĂ€ger jag bara!! 😍 det har grejats mycket med lĂ€genheten, vi har Ă„kt till ullared. Min syster har varit hĂ€r, redan tvĂ„ gĂ„nger under jullovet. Jag firade nyĂ„r med en av mina finaste vĂ€nner. Vi lagade god mat som ni kan se och gjorde goda drinkar till varandra 😃
Jag har ocksĂ„ spelat mycket innebandy de senaste mĂ„naderna. Sen jag uppdaterade sist har inte matcherna gĂ„tt vĂ„ran vĂ€g, vi har förlorat mer Ă€n vad vi har vunnit. Vi ligger fortfarande pĂ„ en ganska bra plats men vi hade kunnat vara högre upp kan man tycka. Men sĂ€sonen fortsĂ€tter och det Ă€r mĂ„nga matcher kvar, sĂ„ jag hoppas ni fĂ„r en glad nyhet nĂ€sta gĂ„ng jag uppdaterar om det 😉 senaste vi spelade var uppe i lkpg och resultat gick inte vĂ„ran vĂ€g tyvĂ€rr 😞 men vi hade det mysigt och kĂ€kade god mat!
Jag har Ă€ven varit pĂ„ florres examen som tog sjuksköterska examen, sĂ„ sjukt grymma de Ă€r! 🙌😃 Det var Ă€ven min förra klass.... och tĂ€nk att tiden har redan gĂ„tt sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ fort! förhoppningsvis fĂ„r jag ocksĂ„ min examen nĂ„gon gĂ„ng.. haha 
 
AllmÀnt | |
Upp