30 SEPTEMBER


Long time no see 😂 La in nĂ„gra bilder för nĂ„gra mĂ„nader sen men glömde sedan att uppdatera.. 

Iallafall, efter att ha bott i lĂ€genhet ett tag kĂ€ndes det fortfarande tomt pĂ„ vĂ€ggarna, sĂ„ vi skaffade dessa fina tavlor och hĂ€ngde dem ovanför soffan. Bilden lĂ€ngre ner ser ni hur det ser ut just nu, eftersom vi har sĂ„ mycket grĂ„tt/grönt i vardagsrummet blev fĂ€rgerna densamma i tavlan 💚
(null)
Under sommaren bestĂ€mde vi oss för att dra till nĂ„got cafĂ© dĂ€r de serverade en god macka och lite vĂ„ffel, det var riktigt gott 😋😋
(null)
Det blev Ă€ven tvĂ„ trĂ€ffar med Ida och Lisa, första gĂ„ngen var för det var ett tag sen vi sĂ„gs och andra gĂ„ngen hade vi en babyshower för henne. PĂ„ grund av omstĂ€ndigheterna blev det nog en vĂ€ldig bra babyshower 😍
(null)
Ida tog studenten, sĂ„ vi Ă„kte ett gĂ€ng frĂ„n VĂ€xjö till VĂ€rnamo för att fira henne đŸ„°đŸ’™đŸ’™đŸ’™đŸ’›
(null)
(null)
(null)
(null)
Under midsommar Ă„kte jag, Moa och Emma till Göteborg/Torslanda. DĂ€r lagade vi god mat, solade, festade och hade det allmĂ€nt mysigt. SĂ„ mysigt att Ă„ka ivĂ€g efter att man hade varit "fast" i VĂ€xjö ett bra tag 💕💕 
(null)
(null)
(null)
(null)
Fina Idh blev 23 Ă„r gammal 💘
(null)
Även vĂ„r lilla Ă€lsking blev 8 Ă„r gammal ❀❀  det Ă€r sjukt hur snabbt tiden gĂ„r alltsĂ„...  Ă€ven systrarna har varit pĂ„ ett besök hos oss i VĂ€xjö.  (null)
(null)
MyskvĂ€ll i hbg med gums och Jenny 💞
(null)
(null)
Mycket sol och bad med tjejerna i sommar, mest i VĂ€xjö och nĂ„gon dag badade vi i havet, vilken skillnad det Ă€r! 
(null)
Mycket Padel med klasskompisarna denna höst, sĂ„ himla roligt đŸŽŸđŸŽŸ spelar Ă€ven mycket Padel med sway, dĂ„ de har singelbanor hĂ€r i VĂ€xjö! 
(null)
Camilla och jp och deras syskon var ocksĂ„ pĂ„ ett besök hos oss. I samband med de spelade vi Padel med jp och tt ocksĂ„! 😊
(null)
För nĂ„gon mĂ„nad sen Ă„kte jag till min syster i Gbg för att Ă€ta gott och chilla đŸ„°
(null)
Efter vĂ„r senaste tenta (fick resultat idag đŸ„ș gick ovĂ€ntat bra) blev det den obligatoriska dejten och dagen efter blev det festligheter hos fina Tess đŸ„°đŸ’•
(null)
Senaste helgen var jag i Ljungby för att trĂ€ffa mina gamla klasskompisar. Det var riktig lĂ€nge sen vi alla sĂ„gs samtidigt, sĂ„ det var sĂ„ mysigt. Jag somnade riktig gott den natten đŸ€­
(null)
Det nya med innebandy Ă€r att jag har bytt lag, vilket kĂ€ndes otroligt tufft i början men nu kĂ€nns det bĂ€ttre. Vi fĂ„r se hur lĂ€nge motivationen hĂ„ller i sig, eftersom jag spelar i 2 divisioner lĂ€gre.. 

Efter att jag och gums bestĂ€llde ABYL i vĂ„ras och var sĂ„Ă„Ă„ nöjd med tightsen och sport-bh, sĂ„ slog jag till pĂ„ deras sale för nĂ„gon mĂ„nad sen đŸ€­đŸ€­ sĂ„ fina fĂ€rger!  NĂ€r jag skulle bestĂ€lla NVGTN, var jag för slö sĂ„ vi missade vĂ„rens slĂ€pp (gummen blev arg 😂) men vi hann med sommaren slĂ€pp đŸ˜‚
(null)
(null)

Och massa gott mat har vi ocksĂ„ Ă€tit. 
(null)




AllmÀnt | |
Upp